Мета: дати загальне визначення поняття «інтер'єр»; ознайомлювати учнів з основними правилами побудови малюнка в інтер'єрі; розширювати знання про лінійну перспективу, лінію горизонту; розвивати просторову уяву, уміння будувати перспективні зображення кімнати, використовувати закони перспективи в зображенні конкретних предметів; розвивати зорову пам'ять; формувати творчу особистість; виховувати естетичний смак, охайність у роботі.
Оснащення уроку
• Зоровий ряд: макет будинку з інтер'єром різних кімнат; схеми інтер'єрів із різними точками сходження; репродукції картин (Л. Плахов «У кузні», К. Петров-Водкін «1919. Тривога», С. Андріяка «Дачний інтер'єр», Л: да Вінчі «Тайна вечеря», В. Сєров «Дівчина з персиком»); різноманітні інтер'єри кімнат.
• Матеріали та інструменти: простий олівець; лінійка; альбом із шаблонами; клей; ножиці; серветки; словник художника.
Тип уроку: комбінований.
Основні поняття: «інтер'єр», «дизайнер», «художник», «конструктор».
Переглянути урок повністю>>>
Немає коментарів:
Дописати коментар